Prijsoverzicht
50 per uur ex. btw
> Vanaf 2e uur: 10% korting per uur
> Agenda- en mailbeheer
> Klantcontact
> Tevredenheidsonderzoek
> Klachtenoplossing

E-mail- en agendabeheer

Laat je e-mail of agenda beheren: voor klantcontact, plannen van afspraken & contact met leveranciers.

Klantcontact

Snel schakelen door goede service! Wij kunnen je helpen in het contact met je klant voor een optimale klantrelatie.

Nazorg

Wij helpen je graag met de nazorg. Denk aan bijvoorbeeld een klanttevredenheidsonderzoek of klachtenafhandeling.

Een tevreden klant staat of valt met service!

Veel bedrijven onderschatten de kracht van klantenservice. Een ontevreden klant kun je met goede service toch tevreden achterlaten, ondanks dat de oplossing wellicht niet helemaal naar wens is. Denk hierbij als voorbeeld aan een niet geleverd product. De ‘schuld’ wordt afgeschoven op PostNL en de klant mag gaan wachten zonder oplossing. Dit levert zeker weten een ontevreden klant op. Een oplossing zou zijn de klant een (korte) termijn te geven waarin het pakket zou moeten worden ontvangen, en anders een nieuw product toe te sturen met een persoonlijke boodschap. Kleine moeite, groot gebaar! Het kost je wellicht een product, maar het levert goede mond-tot-mond reclame op!

En dat geldt niet alleen online..

Ben jij een zzp’er in de bouw en enorm druk met alle klussen die je krijgt? Dan schiet het opmaken van bijvoorbeeld nieuwe klant offertes er wel eens bij in. Dit resulteert vaak in een late reactie en jouw potentiële klant is inmiddels gevlogen naar je concurrent, die wél snel wist te handelen. Of je hebt wel de klant binnengehaald, maar deze is ontevreden door het langzame klantcontact.

Klanten bedienen door snelle service te leveren en een contactpersoon te geven waar ze snel reactie krijgen op vragen, levert je blije klanten op en uiteindelijk ook nieuwe klanten. En zo kun jij je volledig focussen op waar jij goed in bent, zonder je druk te maken over je mail of agenda.

Wie kunnen wij helpen:

  • Webshophouders
  • ZZP’ers uit verschillende sectoren

Waar wij je mee kunnen helpen:

  • Klanten per mail beantwoorden
  • Klanten telefonisch benaderen en te woord staan
  • Opmaken van offertes
  • Inplannen van afspraken
  • Tevredenheidsonderzoek
  • Klachtenoplossing

Betere service, blije klanten! 

Hoe werkt het?

  • Offerte aanvraag

Benoem je wensen in de offerte aanvraag. Wij streven ernaar binnen 24 uur te reageren op je aanvraag en bij voldoende informatie en/of uploads direct de offerte toe te zenden. Dit gaat telefonisch of per e-mail; via de opgegeven voorkeur.

  • Contact

Na de offerte aanvraag lopen we, indien nodig, samen je wensen door. Wanneer de offerte akkoord is gaan we direct voor je aan de slag.

  • Akkoord

Binnen de besproken periode leveren wij de opdracht terug. Eenmalige revisie is mogelijk. Is er sprake van een lopende opdracht (bijvoorbeeld klantenservice), dan worden de gehuurde uren in het besproken tijdsbestek besteed. Overgebleven uren kunnen worden doorgeschoven naar de volgende maand.

  • Afronding

Na afronding opdracht, krijg je binnen drie werkdagen de factuur toegezonden.